Direktlänk till inlägg 28 juni 2013

DU!!!

Av Emelie Eriksson - 28 juni 2013 23:04

Du är den första jag älska.
Du är den första jag älskade med.
Du är den första jag va mig själv med.
Du är den första jag visat mig för.
Du är min första och du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta hur mycket du än sårat och sårar mig.
Om jag bara kunde släppa taget och gå vidare !
Men de känns som om jag förlorat någon viktigt i mitt liv..
Men ändå så känns de som en ny början och ett nytt slut.
Jag borde kanske va den som inte har några känslor kvar men de är inte så de är i alla fall..
Men under hela tiden har jag älskat någon annan..
Någon som varit med mig nästan hela mitt liv.
Han är den jag ser som min man och far till mina barn i mina drömmar.
Han har något DU aldrig hade och aldrig kommer ha!
Min sana kärlek.
De är de ända jag aldrig gav dej!
Och de är de ända du aldrig kommer få!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie Eriksson - 9 augusti 2014 18:45


Nu är sommarlovet nästan slut! Och de är så jävla mycket som har hänt sen sist! Eller inte.. Aja kan väl börja med att jag låg med Jocke i hans mormors bli i skogen hehe... Och att jag fått reda på av hans bästa vän att jag bara va ett ligg.. Och sen...

Av Emelie Eriksson - 24 juni 2014 10:41

Jag fattar inte hur tjejer tänker när dom säger "jag kräver inte mycket av min pojkvän, men han ska va snygg, stark, svartsjuk, trogen, rika och så vidare..". De sätter ju sjukt mycket press på alla killar som tycker om dig. De ända som verkligen bet...

Av Emelie Eriksson - 22 juni 2014 11:43

Sov hos Jocke igår. Han har inte flyttat än men de kanske blir i helgen.. Men iaf, han är den ända killen jag inte behöver låssas vara någonannan med! Jag har varit mig själv hela tiden och de känns så jävla skönt! Vi har börjat prata om förhållanden...

Av Emelie Eriksson - 12 juni 2014 23:52

JAG ÄR INTE GRAVID! Fick min mens igår, så jävla skönt. Men har inte träffat honom på typ två veckor och han tar studenten imorgon.. Kommer sakna honom.. Undrar om han kommer sakna mig? Aja nu när de är "löst" så dyker ett nytt problem upp... En nä...

Av Emelie Eriksson - 3 juni 2014 12:43

Har träffat en kille i några veckor nu och han är riktigt mysigt men om två veckor flyttar han till Norge... Börjar gilla honom och nu skiter sig allt.. Dessutom tara han studenten och jag skulle vilja gå men vill inte komma som objuden :/ Har träf...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards