Alla inlägg under april 2013

Av Emelie Eriksson - 22 april 2013 23:03

Jag har värdens bästa vän! Kommer alltid att ha de! Du är den ända som aldrig lämnat mig utan alltid varit där! Emelie du är som en syster för mig och så hoppas jag och vill jag att de alltid ska vara ! Vi bråkar och skrattar nästan lika ofta men de gör oss starkare! Våran vänskap kommer aldrig att försvinna ! Jag hoppas att du kommer in på plus! Jag vet att klarar de! Älskar dej min syster! <3

Av Emelie Eriksson - 18 april 2013 15:19

Emelie nu skriver jag fem saker jag ogillar och fem saker jag gillar med dej!
Saker jag ogillar med dej:
?du skämtar om sånt jag säger att jag är
?du kommenterar alla
?du kan inte ta ett nej
?du tror du vet allt

Saker jag gillar med dej:
?du får mig att skratta när jag är ledsen
?du vill väl även om du inte vet hur
?du är smart och givmild
?när du skrattar
?att du inte håller några hemlisar för mig

Jag skriver inte det här för att vara elak vill bara att du ska veta <3
Du är och kommer den jag vänder mig åt! Du är begåvad med någonting extra som gör att jag älskar dej som min syster! <3
Emelie hoppas du inte blir ledsen men du måste veta och de känns rätt i magen när jag skev de här så ! <3
Hoppas du inte tar illa upp! <3<3
Och bara så du vet ser jag dej inte som en dålig människa!<3<3

Fan

Av Emelie Eriksson - 11 april 2013 16:58

J'adore ce que je fais toujours une erreur alors que vous ne vous trompez!
que tu sois mon meilleur ami! mais ils semblent l'enfer pas pute!

Av Emelie Eriksson - 10 april 2013 17:36

Vem är jag? Vad vill jag? Varför ser jag ut såhär ?
Så många frågor flyger runt i huvudet på mig ! Jag vill bara att allt ska vara över...
Fast de är DITT fel, allt är DITT fel! Hade de inte varit för DEJ hade jag HAFT självförtroende eller HAFT självkänsla! Om DU inte hade varit i mitt liv kanske jag fortfarande vara oskuld! Men jag skulle vara lycklig! DU gjorde mig deprimerad och olycklig när DU bråka och skrek med mig! Fattar inte vad jag såg i DEJ! Trode vi skulle va tillsammans föralltid ! Men även om jag gjorde slut, fick jag en stor smäll när mina finaste vänner berätta att DU va otrogen! De va som om någonting dog i mig! DU sa att du älskade mig! DU sa att jag va den ända i mitt liv! Och sen få veta att DU knulla någon annan medans vi va tillsammans! Jag kände mig så äcklig! Och förnedrad! DU förstörde mig totalt! Jag är förkrossad även om de nästan är ett år sen vi gjorde slut! Nu när jag hittat någon vet jag inte om jag vågar ta risken att bli sårad ingen! ....

Av Emelie Eriksson - 10 april 2013 09:50

Orka !
Är fan sjuk jämnt !
De nyss lov och då hade man influensan... Och nu ligger jag hemma med hals ont och feber... Tycker de räcker....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards