Alla inlägg under mars 2013

Av Emelie Eriksson - 30 mars 2013 16:58

Varfan är nu när man behöver er! Inte äns ett sms eller något...
Ska bli skönt att börja på gymnasiet..

Av Emelie Eriksson - 29 mars 2013 20:15

Jävla fittor ni tror att ni är och vet så jälva mycket! Ni kan gå och dö ! Jag har fått nog av de här! Att höra att jag är ful, cp, korkad och fet är en dela av mitt "vanliga" liv. Mina vänner skojar ju och de tar jag inte åt mig, men när jag får meddelande på Facebook om att jag är ful och fet! Då försvinner mitt självförtroende! Trodde aldrig att de skulle gå så långt så jag börja fundera på självmord! Mitt liv och mitt jag är inte perfekt men vem är de?
Men de finns ju folk som är i stort sätt perfekta...
Iallafall så har jag fått nog! Kommer inte ta mitt liv! Men om ni fortsätter sticker jag! Så jävla långt jag kan!

Av Emelie Eriksson - 22 mars 2013 09:49

Hemsk veck asså!
Börja men att allt strula och krångla, sen ville inte Linn va med och planera, sen ville inte jag att min bror skulle komma pch helt plötsligt är allt mitt fel! Snälla vänner man har vet inte om jag äns vill kalla dom de längre när dom skyller allt på mig!
Festen är idag men vet e fan om jag äns vill ditt. Orka min bror, orka Emelie , orka Linn ! Men Joel ska iallafall va där ! De skulle va kul å prata lite mer med honom! Men de kommer nog vara mycket tjejer där så jag är nog inte så intressant... Men man får väl försöka...
Men jag förstår inte en sak med alla mina "så kallade" vänner ? De är alltid jag som får de högsta priset i vad vi än gör. Men de kanske är för att jag alltid erbjuder mig men dom borde ju någon gång vara med! Emelie är iallafall med och betalar och de känns bra fast inte alltid. Nej nu mår jag så jävla dårligt men måste få mitt sajt även om de betyder att jag sårar dom. Känns bra fast ändå dårlig....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards